Taakveld | Begroting | Rekening | Afwijking | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lasten | Baten | Saldo | Lasten | Baten | Saldo | Lasten | Baten | Saldo | |||
3.3 Bedrijvenloket en bedrijfsregelingen | 625 | 70 | -555 | 556 | 89 | 467 | -69 | 19 | 88 | 3.3 Bedrijvenloket en bedrijfsregelingen Toelichting 3.3 Bedrijvenloket en bedrijfsregelingen | |
4.3 Onderwijsbeleid en leerlingzaken | 1.890 | 1.748 | -142 | 1.776 | 1.689 | 87 | -114 | -59 | 55 | 4.3 Onderwijsbeleid en leerlingzaken Toelichting 4.3 Onderwijsbeleid en leerlingzaken | |
6.1 Samenkracht en burgerparticipatie | 131 | 5 | -126 | 226 | 1 | 225 | 95 | -4 | -99 | 6.1 Samenkracht en burgerparticipatie Toelichting 6.1 Samenkracht en burgerparticipatie | |
6.3 Inkomensregelingen | 70.852 | 53.401 | -17.451 | 89.272 | 75.900 | 13.372 | 18.420 | 22.499 | 4.079 | 6.3 Inkomensregelingen Toelichting 6.3 InkomensregelingenLasten bedragen x € 1.000,- Toelichting Bedrag I/S 6.3 Inkomensregelingen BUIG: Voordeel 350 I 6.3 Inkomensregelingen Sociaal Vangnet: Een deel van het geld dat we niet hebben uitgegeven (€ 0,3 miljoen) hevelen we via de reserve overlopende posten over naar 2021 voor de invoering stadspas en het verstrekken van kledingcheques aan kinderen. Voordeel 900 I 6.3 Inkomensregelingen: Tijdelijke overbruggingsregeling zelfstandig ondernemers (Tozo) Nadeel 19.800 I Overige verschillen onder de rapporteringsgrens van € 200.000 Voordeel 130 I Totaal lasten Nadeel 18.420 Baten bedragen x € 1.000,- Toelichting Bedrag I/S 6.3 Inkomensregelingen BUIG Voordeel 1.600 I 6.3 Inkomensregelingen: Tijdelijke overbruggingsregeling zelfstandig ondernemers (Tozo) Voordeel 21.060 I Overige verschillen onder de rapporteringsgrens van € 200.000 Nadeel 147 I Totaal baten Voordeel 22.513 | |
6.4 Begeleide participatie | 22.359 | -22.359 | 21.691 | -92 | 21.783 | -668 | -92 | 576 | 6.4 Begeleide participatie Toelichting 6.4 Begeleide participatieLasten bedragen x € 1.000,- Toelichting Bedrag I/S Lucrato heeft in haar begroting 2020 een tekort van € 1,5 miljoen geraamd. Hiervan bedroeg het aandeel voor Apeldoorn € 1,15 miljoen, wat we ook hebben begroot. Mede doordat Lucrato door kostenbeheersing en continuering van detacheringen de schade van de corona lockdown beperkt heeft weten te houden, zijn de compensatiemaatregelen van het Rijk voor corona voor Lucrato gunstig uitgevallen. Het tekort van Lucrato over het boekjaar 2020 is uitgekomen op € 0,4 miljoen. Het aandeel van Apeldoorn in dit tekort bedraagt € 0,3 miljoen. Voordeel 668 I Totaal lasten Voordeel 668 | ||
6.5 Arbeidsparticipatie | 11.756 | 762 | -10.994 | 8.080 | 846 | 7.234 | -3.676 | 84 | 3.760 | 6.5 Arbeidsparticipatie Toelichting 6.5 ArbeidsparticipatieLasten bedragen x € 1.000,- Toelichting Bedrag I/S Participatiebudget: Voordeel 975 I Invoering Nieuwe wet Inburgering: Voordeel 323 I FactorWerk: In 2020 is in het laatste kwartaal subsidie ontvangen van de provincie Gelderland in het kader van overbrugging en herstel na de coronacrisis. De gemeente Apeldoorn heeft namens de arbeidsmarktregio (FactorWerk) de subsidiebeschikking ontvangen ter grootte van afgerond € 1,1 miljoen. Deze extra middelen worden in 2021 ingezet. De uitbetaling van de subsidie heeft gedeeltelijk in 2020 plaatsgevonden en wordt via de reserve overlopende posten meegenomen naar 2021. Voordeel 2.100 I ESF subsidie ondersteuning leerlingen pro en vso Voordeel 221 I Overige verschillen onder de rapporteringsgrens van € 200.000 Nadeel 5 I Totaal lasten Voordeel 3.614 | |
6.71 Maatwerkdienstverlening 18+ | 3.159 | 279 | -2.880 | 3.204 | 229 | 2.975 | 45 | -50 | -95 | 6.71 Maatwerkdienstverlening 18+ Toelichting 6.71 Maatwerkdienstverlening 18+ | |
03300006 Loonkosten taakveld 3.3 POW | 141 | -141 | 141 | 141 | |||||||
03300008 Lasten onderzoek bedrijfskredieten | 85 | -85 | 43 | 43 | -42 | 42 | |||||
03300009 Bbz startend rentedragend | 50 | 14 | -36 | 18 | 34 | -16 | -32 | 20 | 52 | ||
03300010 Bbz gevestigd om niet | 25 | 25 | 25 | -25 | |||||||
03300011 Bbz gevestigd krediet | 20 | 56 | 36 | 227 | -227 | -20 | 171 | 191 | |||
03300012 Rijksvergoeding | -172 | 172 | -172 | -172 | |||||||
03300014 Loonkosten taakveld 3.3AI | 329 | -329 | 329 | 329 | |||||||
04300012 Subsidie educatie | 1.748 | 1.748 | 1.687 | 1.689 | -2 | -61 | -59 | 2 | |||
04300022 Regierol aanpak laaggeletterdheid | 142 | -142 | 89 | 89 | -53 | 53 | |||||
06100031 Wettelijke doelgroepen WK/WWB | 30 | 5 | -25 | 19 | 1 | 18 | -11 | -4 | 7 | ||
06100032 Kinderopvang obv med indicatie | 101 | -101 | 191 | 191 | 90 | -90 | |||||
06100042 Wettelijke doelgroepen WK/niet-WWB | 16 | 16 | 16 | -16 | |||||||
06300001 Bijstand (iv) | 237 | -237 | 303 | 303 | 66 | -66 | |||||
06300002 Kwijtschelding Belastingen | 1.678 | -1.678 | 1.803 | 1.803 | 125 | -125 | |||||
06300003 WWB Personen in Inrichting | 1.175 | -1.175 | 1.198 | 1.198 | 23 | -23 | |||||
06300004 IOAW Bijstandsuitkeringen | 2.623 | 20 | -2.603 | 2.664 | -11 | 2.675 | 41 | -31 | -72 | ||
06300005 IOAZ Bijstandsuitkeringen | 170 | 25 | -145 | 208 | 208 | 38 | -25 | -63 | |||
06300006 BBZ Levensonderhoud startende ondern | 350 | 40 | -310 | 458 | 168 | 290 | 108 | 128 | 20 | ||
06300007 Loonkostensubsidie nieuwe doelgroep | 1.000 | -1.000 | 1.298 | 37 | 1.261 | 298 | 37 | -261 | |||
06300008 Beschut werk | 480 | -480 | 664 | 664 | 184 | -184 | |||||
06300009 Inhuur personeel | 175 | -175 | 27 | 27 | -148 | 148 | |||||
06300011 Rijksvergoeding BUIG | 49.370 | 49.370 | 51.210 | -51.210 | 1.840 | 1.840 | |||||
06300012 Stelpost bijdrage uit vangnet | 2 | 2 | 2 | -2 | |||||||
06300013 Beschermingsbewind | 2.271 | -2.271 | 2.300 | 2.300 | 29 | -29 | |||||
06300014 Woonkostentoeslag | 100 | -100 | 90 | 90 | -10 | 10 | |||||
06300015 Woninginr. incl statush. (leenbijst) | 410 | 329 | -81 | 323 | 253 | 70 | -87 | -76 | 11 | ||
06300016 Woninginr. incl statush. (om niet) | 100 | -100 | 164 | 164 | 64 | -64 | |||||
06300017 Reparatie zak- en kleedgeld | 115 | -115 | 116 | 116 | 1 | -1 | |||||
06300018 Toeslag levensonderh. tot 21 jaar | 500 | -500 | 380 | 380 | -120 | 120 | |||||
06300019 Medische kosten | 215 | -215 | 142 | 142 | -73 | 73 | |||||
06300020 Rechtsbijstand | 150 | -150 | 125 | 125 | -25 | 25 | |||||
06300021 Ouderen/chron. zieken/gehandicapten | 50 | -50 | 46 | 46 | -4 | 4 | |||||
06300022 LO uitk. / 1e mnd huur ex-asielz. | 170 | -170 | 168 | 168 | -2 | 2 | |||||
06300023 Individuele inkomstentoeslag | 912 | -912 | 946 | 946 | 34 | -34 | |||||
06300024 Individuele studietoeslag | 235 | -235 | 173 | 173 | -62 | 62 | |||||
06300025 Collectieve aanvullende zorgverz. | -57 | -57 | -57 | 57 | |||||||
06300026 Ingewisselde strippenkaarten | 835 | -835 | 833 | 833 | -2 | 2 | |||||
06300027 Ingewisselde kidskaarten | 225 | -225 | 225 | 225 | |||||||
06300028 Zwemdiploma | 80 | -80 | 63 | 63 | -17 | 17 | |||||
06300029 Subsidieregeling armoedebestrijding | 75 | -75 | 75 | 75 | |||||||
06300030 Noodfonds / schoolfonds | 25 | -25 | 18 | 18 | -7 | 7 | |||||
06300031 Overige kosten lokaal minimabeleid | 105 | -105 | 100 | 100 | -5 | 5 | |||||
06300032 Terugvordering bijzondere bijstand | 139 | 139 | 157 | -157 | 18 | 18 | |||||
06300033 Uitvoeringskosten regelrecht | 100 | -100 | 107 | 107 | 7 | -7 | |||||
06300034 Loonkosten taakveld 6.3 A&I | 7.074 | -7.074 | 7.074 | 7.074 | |||||||
06300035 Bbz gevestigd LO | 200 | 80 | -120 | 148 | 73 | 75 | -52 | -7 | 45 | ||
06300036 Afw. voorgaande dienstjaren | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
06300038 Herwaardering debiteuren SV | -91 | 91 | -91 | -91 | |||||||
06300039 Rechtsk. en andere deskundige adv | 9 | -9 | -6 | -6 | -15 | 15 | |||||
06300040 WWB Bijstandsuitkeringen | 47.108 | 1.415 | -45.693 | 46.120 | 1.067 | 45.053 | -988 | -348 | 640 | ||
06300041 Regio algemeen | -431 | -431 | 22 | -347 | 369 | 22 | 84 | 62 | |||
06300042 Bijdrage POW | -61 | -61 | -61 | 61 | |||||||
06300043 Bijdrage IV (uren) | -48 | -48 | -48 | 48 | |||||||
06300044 Bijdrage JZW | -130 | -130 | -130 | 130 | |||||||
06300045 Bijdrage IV (software) | -89 | -89 | -119 | 119 | -30 | -30 | |||||
06300046 Bijdrage informatie | -25 | -25 | -25 | 25 | |||||||
06300047 Bijdrage F&C | -86 | -86 | -86 | 86 | |||||||
06300048 Bijdrage AI (uren) | -2.841 | -2.841 | -2.841 | 2.841 | |||||||
06300050 Gemeente Epe | 2.191 | 2.191 | 2.176 | -2.176 | -15 | -15 | |||||
06300052 Gemeente Brummen | 739 | 739 | 744 | -744 | 5 | 5 | |||||
06300053 Gemeente Brummen - gros | 230 | 230 | 230 | -230 | |||||||
06300054 Gemeente Voorst - gros | 44 | 44 | 35 | -35 | -9 | -9 | |||||
06300055 Gemeente Voorst - sr | 35 | 35 | 35 | -35 | |||||||
06300058 Gemeente Voorst - stadsbank | 12 | -12 | 12 | 12 | |||||||
06300059 Meerinzicht - GROS | 433 | 433 | 394 | -394 | -39 | -39 | |||||
06300060 Bijdrage van regio | 1.983 | 1.983 | 1.983 | -1.983 | |||||||
06300061 Armoedebestrijding kinderen | 650 | -650 | 346 | 346 | -304 | 304 | |||||
06300064 Heerde - Sociale recherche | 35 | 35 | 14 | -14 | -21 | -21 | |||||
06300065 Rheden - soc.leningen en san.krediet | 4 | 4 | 10 | -10 | 6 | 6 | |||||
06300066 Comp. eigen risico zorgverz. | 932 | -932 | 775 | 775 | -157 | 157 | |||||
06300067 Stadspas | 150 | -150 | 49 | 49 | -101 | 101 | |||||
06300068 Uitstroompremie iit | 88 | -88 | 21 | 21 | -67 | 67 | |||||
06300069 Gehandicapten parkeerkaart | 30 | -30 | 4 | 4 | -26 | 26 | |||||
06300070 Duurzaamheid | 50 | -50 | -50 | 50 | |||||||
06300071 Tozo levensonderhoud | 17.864 | 301 | 17.563 | 17.864 | 301 | -17.563 | |||||
06300072 Tozo uitvoeringskosten | 289 | 859 | -570 | 289 | 859 | 570 | |||||
06300073 Tozo onderzoek kredieten | 80 | 80 | 80 | -80 | |||||||
06300074 Tozo rijksbijdrage | 19.890 | -19.890 | 19.890 | 19.890 | |||||||
06300075 Tozo krediet | 1.523 | 11 | 1.512 | 1.523 | 11 | -1.512 | |||||
06400001 Loonkosten taakveld 6.4 A&I | 37 | -37 | 37 | 37 | |||||||
06400002 Wet sociale werkvoorziening | 22.322 | -22.322 | 21.654 | -92 | 21.746 | -668 | -92 | 576 | |||
06500008 Reïntegratietrajacten - werkplekken | 114 | -114 | 128 | 11 | 117 | 14 | 11 | -3 | |||
06500017 Keuringen nieuwe doelgroep | 25 | -25 | 24 | 24 | -1 | 1 | |||||
06500020 Trede O: Overige kosten | -152 | 2 | -154 | -152 | 2 | 154 | |||||
06500021 Onderst. budget klanten activering | 175 | -175 | 169 | 169 | -6 | 6 | |||||
06500022 Arbeidsmedische onderzoeken | 50 | -50 | 35 | 35 | -15 | 15 | |||||
06500023 Trede O: stelpost participatiebudget | 177 | -177 | 78 | 78 | -99 | 99 | |||||
06500026 Wet taaleis | 10 | -10 | 4 | 4 | -6 | 6 | |||||
06500027 Loonkosten taakveld 6.5 A&I | 1.941 | -1.941 | 1.941 | 1.941 | |||||||
06500028 Herwaardering debiteuren p-budget | -2 | 2 | -2 | -2 | |||||||
06500031 Bewegen naar werk | 85 | -85 | 76 | 76 | -9 | 9 | |||||
06500034 ESF 2014-2020 | 222 | -222 | -222 | 222 | |||||||
06500035 Statushouders | 2 | 2 | 2 | -2 | |||||||
06500037 Maatsch. begeleiding vluchtelingen | 367 | 154 | -213 | 290 | 7 | 283 | -77 | -147 | -70 | ||
06500038 Begeleiding beschut werk | 813 | -813 | 878 | 878 | 65 | -65 | |||||
06500040 Investeringsagenda regelluw | 70 | -70 | 51 | 51 | -19 | 19 | |||||
06500041 Investeringsagenda iedereen doet mee | 8 | 8 | 8 | -8 | |||||||
06500050 2e Tranche - onvoorzien | -1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
06500053 Salarislasten derden | 1.972 | -1.972 | 1.972 | 1.972 | |||||||
06500054 Trajecten derden | 806 | -806 | 702 | 702 | -104 | 104 | |||||
06500055 Inhuur expertise/advisering | 462 | -462 | 320 | 320 | -142 | 142 | |||||
06500058 Rentegratietraj-dak&thuisl./ex-ged | 40 | 28 | -12 | 11 | 28 | -17 | -29 | 29 | |||
06500060 Inhuur statushouders | 192 | -192 | 130 | 130 | -62 | 62 | |||||
06500064 Impuls klantprofielen | 44 | -44 | -44 | 44 | |||||||
06500071 IPS, Krachtwerk BW | 214 | -214 | 136 | 136 | -78 | 78 | |||||
06500072 Uitvoering sluitende aanpak | 46 | -46 | 28 | 28 | -18 | 18 | |||||
06500073 IPS trajecten | 33 | -33 | 8 | 8 | -25 | 25 | |||||
06500074 Taaltrajecten statushouders | 408 | -408 | 117 | 10 | 107 | -291 | 10 | 301 | |||
06500075 Werkclub Lucrato | 17 | -17 | 81 | 81 | 64 | -64 | |||||
06500076 Inhuur werkclub Lucrato | 275 | -275 | 276 | 276 | 1 | -1 | |||||
06500077 Perspectief op werk | 2.097 | -2.097 | 8 | 8 | -2.089 | 2.089 | |||||
06500078 Subsidie stimenz werkt | 83 | -83 | 83 | 83 | |||||||
06500079 Bbz begel.kst start. Ondern. | 65 | -65 | 40 | 40 | -25 | 25 | |||||
06500080 Werk.servicepunt beeldm. Factorwerk | 241 | 241 | 241 | -241 | |||||||
06500081 Matchen FactorWerk | 95 | 95 | 95 | -95 | |||||||
06500082 Werkplek FactorWerk | 64 | 64 | 64 | -64 | |||||||
06500083 Werkfit FactorWerk | 39 | 39 | 39 | -39 | |||||||
06500084 Scholing FactorWerk | 80 | 85 | -5 | 80 | 85 | 5 | |||||
06500085 (Bijdrage) financiele hosting | 178 | 127 | -51 | 117 | 127 | -10 | -61 | 61 | |||
06500086 Overbruggingsactie | 453 | 453 | 453 | -453 | -453 | 453 | |||||
06500087 SROI | 125 | -125 | 125 | 125 | |||||||
06500089 Uitvoeringskosten wet inburgering | 323 | -323 | -323 | 323 | |||||||
06710001 Schuldhulpverlening (INF) | 40 | -40 | 32 | 32 | -8 | 8 | |||||
06710013 Loonkosten taakveld 6.7 A&I | 3.126 | -3.126 | 3.126 | 3.126 | |||||||
06710014 Kredietverstrekking | 30 | 57 | 27 | 26 | 53 | -27 | -4 | -4 | |||
06710015 Schuldregeling bemiddelingskosten | 85 | 85 | 73 | -73 | -12 | -12 | |||||
06710016 Promotie preventie | 5 | -5 | 19 | 19 | 14 | -14 | |||||
06710017 Bewindvoering | -42 | 42 | 42 | -42 | |||||||
06710018 Beschermingsbewind | 80 | 80 | 1 | 60 | -59 | 1 | -20 | -21 | |||
06710021 Budgetbeheer | 57 | 57 | 43 | -43 | -14 | -14 | |||||
4100 Salarissen en sociale lasten | 141 | -141 | 141 | 141 | |||||||
4480 Adviezen | 85 | -85 | 43 | 43 | -42 | 42 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 50 | -50 | 18 | 18 | -32 | 32 | |||||
8320 Verhaal sociale uitkeringen in geld | 14 | 14 | 34 | -34 | 20 | 20 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 25 | 25 | 25 | -25 | |||||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 20 | -20 | -20 | 20 | |||||||
8320 Verhaal sociale uitkeringen in geld | 56 | 56 | 154 | -154 | 98 | 98 | |||||
8400 Overige goederen en diensten | 73 | -73 | 73 | 73 | |||||||
8501 Inkomensoverdrachten Rijk | -172 | 172 | -172 | -172 | |||||||
4100 Salarissen en sociale lasten | 329 | -329 | 329 | 329 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 861 | 861 | 861 | -861 | |||||||
4360 Subsidies | 1.748 | -1.748 | 826 | 826 | -922 | 922 | |||||
8501 Inkomensoverdrachten Rijk | 1.748 | 1.748 | 1.613 | -1.613 | -135 | -135 | |||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | 40 | -40 | 40 | 40 | |||||||
8400 Overige goederen en diensten | 36 | -36 | 36 | 36 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 142 | -142 | 38 | 38 | -104 | 104 | |||||
4100 Salarissen en sociale lasten | 50 | 50 | 50 | -50 | |||||||
4799 Niet verrekenbare BTW | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 30 | -30 | 19 | 19 | -11 | 11 | |||||
8320 Verhaal sociale uitkeringen in geld | 5 | 5 | 1 | -1 | -4 | -4 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 101 | -101 | 191 | 191 | 90 | -90 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 16 | 16 | 16 | -16 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 237 | -237 | 303 | 303 | 66 | -66 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 2 | 2 | 2 | -2 | |||||||
4517 Kapitaaloverdrachten overige instellingen en personen | 1.591 | -1.591 | 1.714 | 1.714 | 123 | -123 | |||||
4503 Inkomensoverdrachten gemeentschappelijke regelingen | 87 | -87 | 87 | 87 | |||||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 1.175 | -1.175 | 1.198 | 1.198 | 23 | -23 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 2.623 | -2.623 | 2.664 | 2.664 | 41 | -41 | |||||
8400 Overige goederen en diensten | -27 | 27 | -27 | -27 | |||||||
8320 Verhaal sociale uitkeringen in geld | 20 | 20 | 16 | -16 | -4 | -4 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 170 | -170 | 208 | 208 | 38 | -38 | |||||
8320 Verhaal sociale uitkeringen in geld | 25 | 25 | 1 | -1 | -24 | -24 | |||||
8400 Overige goederen en diensten | -1 | 1 | -1 | -1 | |||||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 350 | -350 | 458 | 458 | 108 | -108 | |||||
8320 Verhaal sociale uitkeringen in geld | 40 | 40 | 187 | -187 | 147 | 147 | |||||
8400 Overige goederen en diensten | -19 | 19 | -19 | -19 | |||||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 1.000 | -1.000 | 1.298 | 1.298 | 298 | -298 | |||||
8320 Verhaal sociale uitkeringen in geld | 37 | -37 | 37 | 37 | |||||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 480 | -480 | 664 | 664 | 184 | -184 | |||||
4140 Ingeleend personeel | 175 | -175 | -175 | 175 | |||||||
4480 Adviezen | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 26 | 26 | 26 | -26 | |||||||
8501 Inkomensoverdrachten Rijk | 49.370 | 49.370 | 51.210 | -51.210 | 1.840 | 1.840 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 2 | 2 | 2 | -2 | |||||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 2.271 | -2.271 | 2.300 | 2.300 | 29 | -29 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 100 | -100 | 90 | 90 | -10 | 10 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 410 | -410 | 323 | 323 | -87 | 87 | |||||
8320 Verhaal sociale uitkeringen in geld | 329 | 329 | 253 | -253 | -76 | -76 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 100 | -100 | 164 | 164 | 64 | -64 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 115 | -115 | 116 | 116 | 1 | -1 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 500 | -500 | 380 | 380 | -120 | 120 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 215 | -215 | 142 | 142 | -73 | 73 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 150 | -150 | 125 | 125 | -25 | 25 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 50 | -50 | 46 | 46 | -4 | 4 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 170 | -170 | 168 | 168 | -2 | 2 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 912 | -912 | 946 | 946 | 34 | -34 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 235 | -235 | 173 | 173 | -62 | 62 | |||||
4140 Ingeleend personeel | 4 | 4 | 4 | -4 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | -61 | -61 | -61 | 61 | |||||||
4330 Sociale uitkeringen in natura | 835 | -835 | 833 | 833 | -2 | 2 | |||||
4330 Sociale uitkeringen in natura | 225 | -225 | 225 | 225 | |||||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 80 | -80 | 63 | 63 | -17 | 17 | |||||
4360 Subsidies | 75 | -75 | 75 | 75 | |||||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 25 | -25 | 18 | 18 | -7 | 7 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 94 | -94 | 20 | 20 | -74 | 74 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 6 | -6 | 60 | 60 | 54 | -54 | |||||
4480 Adviezen | 5 | -5 | 19 | 19 | 14 | -14 | |||||
4360 Subsidies | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
8320 Verhaal sociale uitkeringen in geld | 139 | 139 | 157 | -157 | 18 | 18 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 100 | -100 | 106 | 106 | 6 | -6 | |||||
4480 Adviezen | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
4100 Salarissen en sociale lasten | 7.074 | -7.074 | 7.074 | 7.074 | |||||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 200 | -200 | 148 | 148 | -52 | 52 | |||||
8320 Verhaal sociale uitkeringen in geld | 80 | 80 | 73 | -73 | -7 | -7 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
8400 Overige goederen en diensten | -91 | 91 | -91 | -91 | |||||||
4799 Niet verrekenbare BTW | 2 | 2 | 2 | -2 | |||||||
4480 Adviezen | 9 | -9 | -9 | -9 | -18 | 18 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 43.201 | -43.201 | 46.120 | 46.120 | 2.919 | -2.919 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 3.907 | -3.907 | -3.907 | 3.907 | |||||||
8320 Verhaal sociale uitkeringen in geld | 1.415 | 1.415 | 1.233 | -1.233 | -182 | -182 | |||||
8400 Overige goederen en diensten | -166 | 166 | -166 | -166 | |||||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | -431 | -431 | -347 | 347 | 84 | 84 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 7 | 7 | 7 | -7 | |||||||
4140 Ingeleend personeel | 15 | 15 | 15 | -15 | |||||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | -61 | -61 | -61 | 61 | |||||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | -48 | -48 | -48 | 48 | |||||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | -130 | -130 | -130 | 130 | |||||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | -89 | -89 | -119 | 119 | -30 | -30 | |||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | -25 | -25 | -25 | 25 | |||||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | -86 | -86 | -86 | 86 | |||||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | -2.841 | -2.841 | -2.841 | 2.841 | |||||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | 2.191 | 2.191 | 2.176 | -2.176 | -15 | -15 | |||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | 739 | 739 | 744 | -744 | 5 | 5 | |||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | 230 | 230 | 230 | -230 | |||||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | 44 | 44 | 35 | -35 | -9 | -9 | |||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | 35 | 35 | 35 | -35 | |||||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | 12 | -12 | 12 | 12 | |||||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | 433 | 433 | 394 | -394 | -39 | -39 | |||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | 1.983 | 1.983 | 1.983 | -1.983 | |||||||
4330 Sociale uitkeringen in natura | 650 | -650 | 150 | 150 | -500 | 500 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 7 | 7 | 7 | -7 | |||||||
4360 Subsidies | 125 | 125 | 125 | -125 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 64 | 64 | 64 | -64 | |||||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | 35 | 35 | 14 | -14 | -21 | -21 | |||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | 4 | 4 | 10 | -10 | 6 | 6 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 932 | -932 | 766 | 766 | -166 | 166 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 7 | 7 | 7 | -7 | |||||||
4799 Niet verrekenbare BTW | 2 | 2 | 2 | -2 | |||||||
4180 Salarissen en sociale lasten | 35 | 35 | 35 | -35 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 150 | -150 | 14 | 14 | -136 | 136 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 88 | -88 | 21 | 21 | -67 | 67 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 30 | -30 | 4 | 4 | -26 | 26 | |||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 50 | -50 | -50 | 50 | |||||||
8320 Verhaal sociale uitkeringen in geld | 301 | -301 | 301 | 301 | |||||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 17.864 | 17.864 | 17.864 | -17.864 | |||||||
4140 Ingeleend personeel | 140 | 140 | 140 | -140 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 149 | 149 | 149 | -149 | |||||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | 859 | -859 | 859 | 859 | |||||||
4480 Adviezen | 80 | 80 | 80 | -80 | |||||||
8501 Inkomensoverdrachten Rijk | 19.890 | -19.890 | 19.890 | 19.890 | |||||||
4320 Sociale uitkeringen in geld | 1.523 | 1.523 | 1.523 | -1.523 | |||||||
8320 Verhaal sociale uitkeringen in geld | 11 | -11 | 11 | 11 | |||||||
4100 Salarissen en sociale lasten | 37 | -37 | 37 | 37 | |||||||
4503 Inkomensoverdrachten gemeentschappelijke regelingen | 21.151 | -21.151 | 21.654 | 21.654 | 503 | -503 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 1.171 | -1.171 | -1.171 | 1.171 | |||||||
8460 Pachten | -92 | 92 | -92 | -92 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 114 | -114 | 128 | 128 | 14 | -14 | |||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | 11 | -11 | 11 | 11 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 25 | -25 | 24 | 24 | -1 | 1 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | -152 | -152 | -152 | 152 | |||||||
8320 Verhaal sociale uitkeringen in geld | 2 | -2 | 2 | 2 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 175 | -175 | 169 | 169 | -6 | 6 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 50 | -50 | 35 | 35 | -15 | 15 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 177 | -177 | 40 | 40 | -137 | 137 | |||||
4480 Adviezen | 37 | 37 | 37 | -37 | |||||||
4455 Betaalde huren | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 10 | -10 | 4 | 4 | -6 | 6 | |||||
4100 Salarissen en sociale lasten | 1.941 | -1.941 | 1.941 | 1.941 | |||||||
8400 Overige goederen en diensten | -2 | 2 | -2 | -2 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 85 | -85 | 76 | 76 | -9 | 9 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 222 | -222 | -56 | -56 | -278 | 278 | |||||
4100 Salarissen en sociale lasten | 56 | 56 | 56 | -56 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 2 | 2 | 2 | -2 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 367 | -367 | 290 | 290 | -77 | 77 | |||||
8501 Inkomensoverdrachten Rijk | 154 | 154 | -154 | -154 | |||||||
8400 Overige goederen en diensten | 7 | -7 | 7 | 7 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 813 | -813 | 878 | 878 | 65 | -65 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 70 | -70 | 51 | 51 | -19 | 19 | |||||
4360 Subsidies | 8 | 8 | 8 | -8 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | -1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
4503 Inkomensoverdrachten gemeentschappelijke regelingen | 1.972 | -1.972 | 1.972 | 1.972 | |||||||
4503 Inkomensoverdrachten gemeentschappelijke regelingen | 806 | -806 | 702 | 702 | -104 | 104 | |||||
4140 Ingeleend personeel | 462 | -462 | 234 | 234 | -228 | 228 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 86 | 86 | 86 | -86 | |||||||
8501 Inkomensoverdrachten Rijk | 28 | 28 | 28 | -28 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 40 | -40 | 11 | 11 | -29 | 29 | |||||
4140 Ingeleend personeel | 192 | -192 | 130 | 130 | -62 | 62 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 44 | -44 | -44 | 44 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 214 | -214 | 136 | 136 | -78 | 78 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 46 | -46 | 28 | 28 | -18 | 18 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 33 | -33 | 8 | 8 | -25 | 25 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 408 | -408 | 117 | 117 | -291 | 291 | |||||
8400 Overige goederen en diensten | 10 | -10 | 10 | 10 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 17 | -17 | 81 | 81 | 64 | -64 | |||||
4140 Ingeleend personeel | 275 | -275 | 275 | 275 | |||||||
4799 Niet verrekenbare BTW | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
4480 Adviezen | 5 | -5 | 8 | 8 | 3 | -3 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 2.092 | -2.092 | -2.092 | 2.092 | |||||||
4360 Subsidies | 83 | -83 | 83 | 83 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 65 | -65 | 40 | 40 | -25 | 25 | |||||
4140 Ingeleend personeel | 77 | 77 | 77 | -77 | |||||||
4480 Adviezen | 107 | 107 | 107 | -107 | |||||||
4799 Niet verrekenbare BTW | 41 | 41 | 41 | -41 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 16 | 16 | 16 | -16 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 40 | 40 | 40 | -40 | |||||||
4799 Niet verrekenbare BTW | 12 | 12 | 12 | -12 | |||||||
4100 Salarissen en sociale lasten | 23 | 23 | 23 | -23 | |||||||
4480 Adviezen | 20 | 20 | 20 | -20 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 21 | 21 | 21 | -21 | |||||||
4140 Ingeleend personeel | 32 | 32 | 32 | -32 | |||||||
4799 Niet verrekenbare BTW | 11 | 11 | 11 | -11 | |||||||
4140 Ingeleend personeel | 32 | 32 | 32 | -32 | |||||||
4799 Niet verrekenbare BTW | 7 | 7 | 7 | -7 | |||||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | 20 | -20 | 20 | 20 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 45 | 45 | 45 | -45 | |||||||
4140 Ingeleend personeel | 14 | 14 | 14 | -14 | |||||||
8400 Overige goederen en diensten | 65 | -65 | 65 | 65 | |||||||
4799 Niet verrekenbare BTW | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
4100 Salarissen en sociale lasten | 20 | 20 | 20 | -20 | |||||||
8502 Inkomensoverdrachten Gemeenten | 117 | 117 | 117 | -117 | |||||||
8508 Inkomensoverdrachten overige instellingen en personen | 10 | 10 | 10 | -10 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 178 | -178 | -178 | 178 | |||||||
4140 Ingeleend personeel | 4 | 4 | 4 | -4 | |||||||
4100 Salarissen en sociale lasten | 112 | 112 | 112 | -112 | |||||||
4799 Niet verrekenbare BTW | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
8504 Inkomensoverdrachten provicies | 453 | 453 | 453 | -453 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 453 | -453 | -453 | 453 | |||||||
8400 Overige goederen en diensten | 125 | -125 | 125 | 125 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 323 | -323 | -323 | 323 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 40 | -40 | 32 | 32 | -8 | 8 | |||||
4100 Salarissen en sociale lasten | 3.126 | -3.126 | 3.126 | 3.126 | |||||||
4400 Overige goederen en diensten | 30 | -30 | 23 | 23 | -7 | 7 | |||||
8400 Overige goederen en diensten | 57 | 57 | 53 | -53 | -4 | -4 | |||||
4799 Niet verrekenbare BTW | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
4480 Adviezen | 2 | 2 | 2 | -2 | |||||||
8400 Overige goederen en diensten | 85 | 85 | 73 | -73 | -12 | -12 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 5 | -5 | 16 | 16 | 11 | -11 | |||||
4799 Niet verrekenbare BTW | 3 | 3 | 3 | -3 | |||||||
4402 Stelposten | -42 | 42 | 42 | -42 | |||||||
8508 Inkomensoverdrachten overige instellingen en personen | 80 | 80 | 60 | -60 | -20 | -20 | |||||
4400 Overige goederen en diensten | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
8400 Overige goederen en diensten | 57 | 57 | 43 | -43 | -14 | -14 | |||||
Saldo | 110.772 | 56.265 | -54.507 | 124.805 | 78.662 | 46.143 | 14.033 | 22.397 | 8.364 | ||
0.10 Mutaties reserves 0.10 Mutaties reserves | 145 | 145 | 3.396 | 145 | 3.251 | 3.396 | -3.396 | 0.10 Mutaties reserves Toelichting 0.10 Mutaties reservesLasten bedragen x € 1.000,- Toelichting Bedrag I/S Een aantal budgetten nemen wij mee naar 2021 door middel van een bijdrage aan de reserve overlopende projecten. Voordeel 3.396 I Totaal lasten Nadeel 3.396 | |||
00990057 Rop p6 | 145 | 145 | 3.396 | 145 | 3.251 | 3.396 | -3.396 | ||||
Mutaties reserves | 145 | 145 | 3.396 | 145 | 3.251 | 3.396 | -3.396 | ||||
8800 Mutaties reserves | 145 | 145 | 145 | -145 | |||||||
4800 Mutaties reserves | 3.396 | 3.396 | 3.396 | -3.396 | |||||||
Totaal | 110.772 | 56.410 | -54.362 | 128.201 | 78.807 | 49.394 | 17.429 | 22.397 | 4.968 | ||
Totaal | 145 | 145 | 3.396 | 145 | 3.251 | 3.396 | -3.396 | ||||
Totaal | 625 | 70 | -555 | 556 | 89 | 467 | -69 | 19 | 88 | ||
Totaal | 1.890 | 1.748 | -142 | 1.776 | 1.689 | 87 | -114 | -59 | 55 | ||
Totaal | 131 | 5 | -126 | 226 | 1 | 225 | 95 | -4 | -99 | ||
Totaal | 70.852 | 53.401 | -17.451 | 89.272 | 75.900 | 13.372 | 18.420 | 22.499 | 4.079 | ||
Totaal | 22.359 | -22.359 | 21.691 | -92 | 21.783 | -668 | -92 | 576 | |||
Totaal | 11.756 | 762 | -10.994 | 8.080 | 846 | 7.234 | -3.676 | 84 | 3.760 | ||
Totaal | 3.159 | 279 | -2.880 | 3.204 | 229 | 2.975 | 45 | -50 | -95 | ||
Totaal | 145 | 145 | 3.396 | 145 | 3.251 | 3.396 | -3.396 | ||||
Totaal | 141 | -141 | 141 | 141 | |||||||
Totaal | 85 | -85 | 43 | 43 | -42 | 42 | |||||
Totaal | 50 | 14 | -36 | 18 | 34 | -16 | -32 | 20 | 52 | ||
Totaal | 25 | 25 | 25 | -25 | |||||||
Totaal | 20 | 56 | 36 | 227 | -227 | -20 | 171 | 191 | |||
Totaal | -172 | 172 | -172 | -172 | |||||||
Totaal | 329 | -329 | 329 | 329 | |||||||
Totaal | 1.748 | 1.748 | 1.687 | 1.689 | -2 | -61 | -59 | 2 | |||
Totaal | 142 | -142 | 89 | 89 | -53 | 53 | |||||
Totaal | 30 | 5 | -25 | 19 | 1 | 18 | -11 | -4 | 7 | ||
Totaal | 101 | -101 | 191 | 191 | 90 | -90 | |||||
Totaal | 16 | 16 | 16 | -16 | |||||||
Totaal | 237 | -237 | 303 | 303 | 66 | -66 | |||||
Totaal | 1.678 | -1.678 | 1.803 | 1.803 | 125 | -125 | |||||
Totaal | 1.175 | -1.175 | 1.198 | 1.198 | 23 | -23 | |||||
Totaal | 2.623 | 20 | -2.603 | 2.664 | -11 | 2.675 | 41 | -31 | -72 | ||
Totaal | 170 | 25 | -145 | 208 | 208 | 38 | -25 | -63 | |||
Totaal | 350 | 40 | -310 | 458 | 168 | 290 | 108 | 128 | 20 | ||
Totaal | 1.000 | -1.000 | 1.298 | 37 | 1.261 | 298 | 37 | -261 | |||
Totaal | 480 | -480 | 664 | 664 | 184 | -184 | |||||
Totaal | 175 | -175 | 27 | 27 | -148 | 148 | |||||
Totaal | 49.370 | 49.370 | 51.210 | -51.210 | 1.840 | 1.840 | |||||
Totaal | 2 | 2 | 2 | -2 | |||||||
Totaal | 2.271 | -2.271 | 2.300 | 2.300 | 29 | -29 | |||||
Totaal | 100 | -100 | 90 | 90 | -10 | 10 | |||||
Totaal | 410 | 329 | -81 | 323 | 253 | 70 | -87 | -76 | 11 | ||
Totaal | 100 | -100 | 164 | 164 | 64 | -64 | |||||
Totaal | 115 | -115 | 116 | 116 | 1 | -1 | |||||
Totaal | 500 | -500 | 380 | 380 | -120 | 120 | |||||
Totaal | 215 | -215 | 142 | 142 | -73 | 73 | |||||
Totaal | 150 | -150 | 125 | 125 | -25 | 25 | |||||
Totaal | 50 | -50 | 46 | 46 | -4 | 4 | |||||
Totaal | 170 | -170 | 168 | 168 | -2 | 2 | |||||
Totaal | 912 | -912 | 946 | 946 | 34 | -34 | |||||
Totaal | 235 | -235 | 173 | 173 | -62 | 62 | |||||
Totaal | -57 | -57 | -57 | 57 | |||||||
Totaal | 835 | -835 | 833 | 833 | -2 | 2 | |||||
Totaal | 225 | -225 | 225 | 225 | |||||||
Totaal | 80 | -80 | 63 | 63 | -17 | 17 | |||||
Totaal | 75 | -75 | 75 | 75 | |||||||
Totaal | 25 | -25 | 18 | 18 | -7 | 7 | |||||
Totaal | 105 | -105 | 100 | 100 | -5 | 5 | |||||
Totaal | 139 | 139 | 157 | -157 | 18 | 18 | |||||
Totaal | 100 | -100 | 107 | 107 | 7 | -7 | |||||
Totaal | 7.074 | -7.074 | 7.074 | 7.074 | |||||||
Totaal | 200 | 80 | -120 | 148 | 73 | 75 | -52 | -7 | 45 | ||
Totaal | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
Totaal | -91 | 91 | -91 | -91 | |||||||
Totaal | 9 | -9 | -6 | -6 | -15 | 15 | |||||
Totaal | 47.108 | 1.415 | -45.693 | 46.120 | 1.067 | 45.053 | -988 | -348 | 640 | ||
Totaal | -431 | -431 | 22 | -347 | 369 | 22 | 84 | 62 | |||
Totaal | -61 | -61 | -61 | 61 | |||||||
Totaal | -48 | -48 | -48 | 48 | |||||||
Totaal | -130 | -130 | -130 | 130 | |||||||
Totaal | -89 | -89 | -119 | 119 | -30 | -30 | |||||
Totaal | -25 | -25 | -25 | 25 | |||||||
Totaal | -86 | -86 | -86 | 86 | |||||||
Totaal | -2.841 | -2.841 | -2.841 | 2.841 | |||||||
Totaal | 2.191 | 2.191 | 2.176 | -2.176 | -15 | -15 | |||||
Totaal | 739 | 739 | 744 | -744 | 5 | 5 | |||||
Totaal | 230 | 230 | 230 | -230 | |||||||
Totaal | 44 | 44 | 35 | -35 | -9 | -9 | |||||
Totaal | 35 | 35 | 35 | -35 | |||||||
Totaal | 12 | -12 | 12 | 12 | |||||||
Totaal | 433 | 433 | 394 | -394 | -39 | -39 | |||||
Totaal | 1.983 | 1.983 | 1.983 | -1.983 | |||||||
Totaal | 650 | -650 | 346 | 346 | -304 | 304 | |||||
Totaal | 35 | 35 | 14 | -14 | -21 | -21 | |||||
Totaal | 4 | 4 | 10 | -10 | 6 | 6 | |||||
Totaal | 932 | -932 | 775 | 775 | -157 | 157 | |||||
Totaal | 150 | -150 | 49 | 49 | -101 | 101 | |||||
Totaal | 88 | -88 | 21 | 21 | -67 | 67 | |||||
Totaal | 30 | -30 | 4 | 4 | -26 | 26 | |||||
Totaal | 50 | -50 | -50 | 50 | |||||||
Totaal | 17.864 | 301 | 17.563 | 17.864 | 301 | -17.563 | |||||
Totaal | 289 | 859 | -570 | 289 | 859 | 570 | |||||
Totaal | 80 | 80 | 80 | -80 | |||||||
Totaal | 19.890 | -19.890 | 19.890 | 19.890 | |||||||
Totaal | 1.523 | 11 | 1.512 | 1.523 | 11 | -1.512 | |||||
Totaal | 37 | -37 | 37 | 37 | |||||||
Totaal | 22.322 | -22.322 | 21.654 | -92 | 21.746 | -668 | -92 | 576 | |||
Totaal | 114 | -114 | 128 | 11 | 117 | 14 | 11 | -3 | |||
Totaal | 25 | -25 | 24 | 24 | -1 | 1 | |||||
Totaal | -152 | 2 | -154 | -152 | 2 | 154 | |||||
Totaal | 175 | -175 | 169 | 169 | -6 | 6 | |||||
Totaal | 50 | -50 | 35 | 35 | -15 | 15 | |||||
Totaal | 177 | -177 | 78 | 78 | -99 | 99 | |||||
Totaal | 10 | -10 | 4 | 4 | -6 | 6 | |||||
Totaal | 1.941 | -1.941 | 1.941 | 1.941 | |||||||
Totaal | -2 | 2 | -2 | -2 | |||||||
Totaal | 85 | -85 | 76 | 76 | -9 | 9 | |||||
Totaal | 222 | -222 | -222 | 222 | |||||||
Totaal | 2 | 2 | 2 | -2 | |||||||
Totaal | 367 | 154 | -213 | 290 | 7 | 283 | -77 | -147 | -70 | ||
Totaal | 813 | -813 | 878 | 878 | 65 | -65 | |||||
Totaal | 70 | -70 | 51 | 51 | -19 | 19 | |||||
Totaal | 8 | 8 | 8 | -8 | |||||||
Totaal | -1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
Totaal | 1.972 | -1.972 | 1.972 | 1.972 | |||||||
Totaal | 806 | -806 | 702 | 702 | -104 | 104 | |||||
Totaal | 462 | -462 | 320 | 320 | -142 | 142 | |||||
Totaal | 40 | 28 | -12 | 11 | 28 | -17 | -29 | 29 | |||
Totaal | 192 | -192 | 130 | 130 | -62 | 62 | |||||
Totaal | 44 | -44 | -44 | 44 | |||||||
Totaal | 214 | -214 | 136 | 136 | -78 | 78 | |||||
Totaal | 46 | -46 | 28 | 28 | -18 | 18 | |||||
Totaal | 33 | -33 | 8 | 8 | -25 | 25 | |||||
Totaal | 408 | -408 | 117 | 10 | 107 | -291 | 10 | 301 | |||
Totaal | 17 | -17 | 81 | 81 | 64 | -64 | |||||
Totaal | 275 | -275 | 276 | 276 | 1 | -1 | |||||
Totaal | 2.097 | -2.097 | 8 | 8 | -2.089 | 2.089 | |||||
Totaal | 83 | -83 | 83 | 83 | |||||||
Totaal | 65 | -65 | 40 | 40 | -25 | 25 | |||||
Totaal | 241 | 241 | 241 | -241 | |||||||
Totaal | 95 | 95 | 95 | -95 | |||||||
Totaal | 64 | 64 | 64 | -64 | |||||||
Totaal | 39 | 39 | 39 | -39 | |||||||
Totaal | 80 | 85 | -5 | 80 | 85 | 5 | |||||
Totaal | 178 | 127 | -51 | 117 | 127 | -10 | -61 | 61 | |||
Totaal | 453 | 453 | 453 | -453 | -453 | 453 | |||||
Totaal | 125 | -125 | 125 | 125 | |||||||
Totaal | 323 | -323 | -323 | 323 | |||||||
Totaal | 40 | -40 | 32 | 32 | -8 | 8 | |||||
Totaal | 3.126 | -3.126 | 3.126 | 3.126 | |||||||
Totaal | 30 | 57 | 27 | 26 | 53 | -27 | -4 | -4 | |||
Totaal | 85 | 85 | 73 | -73 | -12 | -12 | |||||
Totaal | 5 | -5 | 19 | 19 | 14 | -14 | |||||
Totaal | -42 | 42 | 42 | -42 | |||||||
Totaal | 80 | 80 | 1 | 60 | -59 | 1 | -20 | -21 | |||
Totaal | 57 | 57 | 43 | -43 | -14 | -14 | |||||
Totaal | 145 | 145 | 145 | -145 | |||||||
Totaal | 3.396 | 3.396 | 3.396 | -3.396 | |||||||
Totaal | 141 | -141 | 141 | 141 | |||||||
Totaal | 85 | -85 | 43 | 43 | -42 | 42 | |||||
Totaal | 50 | -50 | 18 | 18 | -32 | 32 | |||||
Totaal | 14 | 14 | 34 | -34 | 20 | 20 | |||||
Totaal | 25 | 25 | 25 | -25 | |||||||
Totaal | 20 | -20 | -20 | 20 | |||||||
Totaal | 56 | 56 | 154 | -154 | 98 | 98 | |||||
Totaal | 73 | -73 | 73 | 73 | |||||||
Totaal | -172 | 172 | -172 | -172 | |||||||
Totaal | 329 | -329 | 329 | 329 | |||||||
Totaal | 861 | 861 | 861 | -861 | |||||||
Totaal | 1.748 | -1.748 | 826 | 826 | -922 | 922 | |||||
Totaal | 1.748 | 1.748 | 1.613 | -1.613 | -135 | -135 | |||||
Totaal | 40 | -40 | 40 | 40 | |||||||
Totaal | 36 | -36 | 36 | 36 | |||||||
Totaal | 142 | -142 | 38 | 38 | -104 | 104 | |||||
Totaal | 50 | 50 | 50 | -50 | |||||||
Totaal | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
Totaal | 30 | -30 | 19 | 19 | -11 | 11 | |||||
Totaal | 5 | 5 | 1 | -1 | -4 | -4 | |||||
Totaal | 101 | -101 | 191 | 191 | 90 | -90 | |||||
Totaal | 16 | 16 | 16 | -16 | |||||||
Totaal | 237 | -237 | 303 | 303 | 66 | -66 | |||||
Totaal | 2 | 2 | 2 | -2 | |||||||
Totaal | 1.591 | -1.591 | 1.714 | 1.714 | 123 | -123 | |||||
Totaal | 87 | -87 | 87 | 87 | |||||||
Totaal | 1.175 | -1.175 | 1.198 | 1.198 | 23 | -23 | |||||
Totaal | 2.623 | -2.623 | 2.664 | 2.664 | 41 | -41 | |||||
Totaal | -27 | 27 | -27 | -27 | |||||||
Totaal | 20 | 20 | 16 | -16 | -4 | -4 | |||||
Totaal | 170 | -170 | 208 | 208 | 38 | -38 | |||||
Totaal | 25 | 25 | 1 | -1 | -24 | -24 | |||||
Totaal | -1 | 1 | -1 | -1 | |||||||
Totaal | 350 | -350 | 458 | 458 | 108 | -108 | |||||
Totaal | 40 | 40 | 187 | -187 | 147 | 147 | |||||
Totaal | -19 | 19 | -19 | -19 | |||||||
Totaal | 1.000 | -1.000 | 1.298 | 1.298 | 298 | -298 | |||||
Totaal | 37 | -37 | 37 | 37 | |||||||
Totaal | 480 | -480 | 664 | 664 | 184 | -184 | |||||
Totaal | 175 | -175 | -175 | 175 | |||||||
Totaal | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
Totaal | 26 | 26 | 26 | -26 | |||||||
Totaal | 49.370 | 49.370 | 51.210 | -51.210 | 1.840 | 1.840 | |||||
Totaal | 2 | 2 | 2 | -2 | |||||||
Totaal | 2.271 | -2.271 | 2.300 | 2.300 | 29 | -29 | |||||
Totaal | 100 | -100 | 90 | 90 | -10 | 10 | |||||
Totaal | 410 | -410 | 323 | 323 | -87 | 87 | |||||
Totaal | 329 | 329 | 253 | -253 | -76 | -76 | |||||
Totaal | 100 | -100 | 164 | 164 | 64 | -64 | |||||
Totaal | 115 | -115 | 116 | 116 | 1 | -1 | |||||
Totaal | 500 | -500 | 380 | 380 | -120 | 120 | |||||
Totaal | 215 | -215 | 142 | 142 | -73 | 73 | |||||
Totaal | 150 | -150 | 125 | 125 | -25 | 25 | |||||
Totaal | 50 | -50 | 46 | 46 | -4 | 4 | |||||
Totaal | 170 | -170 | 168 | 168 | -2 | 2 | |||||
Totaal | 912 | -912 | 946 | 946 | 34 | -34 | |||||
Totaal | 235 | -235 | 173 | 173 | -62 | 62 | |||||
Totaal | 4 | 4 | 4 | -4 | |||||||
Totaal | -61 | -61 | -61 | 61 | |||||||
Totaal | 835 | -835 | 833 | 833 | -2 | 2 | |||||
Totaal | 225 | -225 | 225 | 225 | |||||||
Totaal | 80 | -80 | 63 | 63 | -17 | 17 | |||||
Totaal | 75 | -75 | 75 | 75 | |||||||
Totaal | 25 | -25 | 18 | 18 | -7 | 7 | |||||
Totaal | 94 | -94 | 20 | 20 | -74 | 74 | |||||
Totaal | 6 | -6 | 60 | 60 | 54 | -54 | |||||
Totaal | 5 | -5 | 19 | 19 | 14 | -14 | |||||
Totaal | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
Totaal | 139 | 139 | 157 | -157 | 18 | 18 | |||||
Totaal | 100 | -100 | 106 | 106 | 6 | -6 | |||||
Totaal | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
Totaal | 7.074 | -7.074 | 7.074 | 7.074 | |||||||
Totaal | 200 | -200 | 148 | 148 | -52 | 52 | |||||
Totaal | 80 | 80 | 73 | -73 | -7 | -7 | |||||
Totaal | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
Totaal | -91 | 91 | -91 | -91 | |||||||
Totaal | 2 | 2 | 2 | -2 | |||||||
Totaal | 9 | -9 | -9 | -9 | -18 | 18 | |||||
Totaal | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
Totaal | 43.201 | -43.201 | 46.120 | 46.120 | 2.919 | -2.919 | |||||
Totaal | 3.907 | -3.907 | -3.907 | 3.907 | |||||||
Totaal | 1.415 | 1.415 | 1.233 | -1.233 | -182 | -182 | |||||
Totaal | -166 | 166 | -166 | -166 | |||||||
Totaal | -431 | -431 | -347 | 347 | 84 | 84 | |||||
Totaal | 7 | 7 | 7 | -7 | |||||||
Totaal | 15 | 15 | 15 | -15 | |||||||
Totaal | -61 | -61 | -61 | 61 | |||||||
Totaal | -48 | -48 | -48 | 48 | |||||||
Totaal | -130 | -130 | -130 | 130 | |||||||
Totaal | -89 | -89 | -119 | 119 | -30 | -30 | |||||
Totaal | -25 | -25 | -25 | 25 | |||||||
Totaal | -86 | -86 | -86 | 86 | |||||||
Totaal | -2.841 | -2.841 | -2.841 | 2.841 | |||||||
Totaal | 2.191 | 2.191 | 2.176 | -2.176 | -15 | -15 | |||||
Totaal | 739 | 739 | 744 | -744 | 5 | 5 | |||||
Totaal | 230 | 230 | 230 | -230 | |||||||
Totaal | 44 | 44 | 35 | -35 | -9 | -9 | |||||
Totaal | 35 | 35 | 35 | -35 | |||||||
Totaal | 12 | -12 | 12 | 12 | |||||||
Totaal | 433 | 433 | 394 | -394 | -39 | -39 | |||||
Totaal | 1.983 | 1.983 | 1.983 | -1.983 | |||||||
Totaal | 650 | -650 | 150 | 150 | -500 | 500 | |||||
Totaal | 7 | 7 | 7 | -7 | |||||||
Totaal | 125 | 125 | 125 | -125 | |||||||
Totaal | 64 | 64 | 64 | -64 | |||||||
Totaal | 35 | 35 | 14 | -14 | -21 | -21 | |||||
Totaal | 4 | 4 | 10 | -10 | 6 | 6 | |||||
Totaal | 932 | -932 | 766 | 766 | -166 | 166 | |||||
Totaal | 7 | 7 | 7 | -7 | |||||||
Totaal | 2 | 2 | 2 | -2 | |||||||
Totaal | 35 | 35 | 35 | -35 | |||||||
Totaal | 150 | -150 | 14 | 14 | -136 | 136 | |||||
Totaal | 88 | -88 | 21 | 21 | -67 | 67 | |||||
Totaal | 30 | -30 | 4 | 4 | -26 | 26 | |||||
Totaal | 50 | -50 | -50 | 50 | |||||||
Totaal | 301 | -301 | 301 | 301 | |||||||
Totaal | 17.864 | 17.864 | 17.864 | -17.864 | |||||||
Totaal | 140 | 140 | 140 | -140 | |||||||
Totaal | 149 | 149 | 149 | -149 | |||||||
Totaal | 859 | -859 | 859 | 859 | |||||||
Totaal | 80 | 80 | 80 | -80 | |||||||
Totaal | 19.890 | -19.890 | 19.890 | 19.890 | |||||||
Totaal | 1.523 | 1.523 | 1.523 | -1.523 | |||||||
Totaal | 11 | -11 | 11 | 11 | |||||||
Totaal | 37 | -37 | 37 | 37 | |||||||
Totaal | 21.151 | -21.151 | 21.654 | 21.654 | 503 | -503 | |||||
Totaal | 1.171 | -1.171 | -1.171 | 1.171 | |||||||
Totaal | -92 | 92 | -92 | -92 | |||||||
Totaal | 114 | -114 | 128 | 128 | 14 | -14 | |||||
Totaal | 11 | -11 | 11 | 11 | |||||||
Totaal | 25 | -25 | 24 | 24 | -1 | 1 | |||||
Totaal | -152 | -152 | -152 | 152 | |||||||
Totaal | 2 | -2 | 2 | 2 | |||||||
Totaal | 175 | -175 | 169 | 169 | -6 | 6 | |||||
Totaal | 50 | -50 | 35 | 35 | -15 | 15 | |||||
Totaal | 177 | -177 | 40 | 40 | -137 | 137 | |||||
Totaal | 37 | 37 | 37 | -37 | |||||||
Totaal | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
Totaal | 10 | -10 | 4 | 4 | -6 | 6 | |||||
Totaal | 1.941 | -1.941 | 1.941 | 1.941 | |||||||
Totaal | -2 | 2 | -2 | -2 | |||||||
Totaal | 85 | -85 | 76 | 76 | -9 | 9 | |||||
Totaal | 222 | -222 | -56 | -56 | -278 | 278 | |||||
Totaal | 56 | 56 | 56 | -56 | |||||||
Totaal | 2 | 2 | 2 | -2 | |||||||
Totaal | 367 | -367 | 290 | 290 | -77 | 77 | |||||
Totaal | 154 | 154 | -154 | -154 | |||||||
Totaal | 7 | -7 | 7 | 7 | |||||||
Totaal | 813 | -813 | 878 | 878 | 65 | -65 | |||||
Totaal | 70 | -70 | 51 | 51 | -19 | 19 | |||||
Totaal | 8 | 8 | 8 | -8 | |||||||
Totaal | -1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
Totaal | 1.972 | -1.972 | 1.972 | 1.972 | |||||||
Totaal | 806 | -806 | 702 | 702 | -104 | 104 | |||||
Totaal | 462 | -462 | 234 | 234 | -228 | 228 | |||||
Totaal | 86 | 86 | 86 | -86 | |||||||
Totaal | 28 | 28 | 28 | -28 | |||||||
Totaal | 40 | -40 | 11 | 11 | -29 | 29 | |||||
Totaal | 192 | -192 | 130 | 130 | -62 | 62 | |||||
Totaal | 44 | -44 | -44 | 44 | |||||||
Totaal | 214 | -214 | 136 | 136 | -78 | 78 | |||||
Totaal | 46 | -46 | 28 | 28 | -18 | 18 | |||||
Totaal | 33 | -33 | 8 | 8 | -25 | 25 | |||||
Totaal | 408 | -408 | 117 | 117 | -291 | 291 | |||||
Totaal | 10 | -10 | 10 | 10 | |||||||
Totaal | 17 | -17 | 81 | 81 | 64 | -64 | |||||
Totaal | 275 | -275 | 275 | 275 | |||||||
Totaal | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
Totaal | 5 | -5 | 8 | 8 | 3 | -3 | |||||
Totaal | 2.092 | -2.092 | -2.092 | 2.092 | |||||||
Totaal | 83 | -83 | 83 | 83 | |||||||
Totaal | 65 | -65 | 40 | 40 | -25 | 25 | |||||
Totaal | 77 | 77 | 77 | -77 | |||||||
Totaal | 107 | 107 | 107 | -107 | |||||||
Totaal | 41 | 41 | 41 | -41 | |||||||
Totaal | 16 | 16 | 16 | -16 | |||||||
Totaal | 40 | 40 | 40 | -40 | |||||||
Totaal | 12 | 12 | 12 | -12 | |||||||
Totaal | 23 | 23 | 23 | -23 | |||||||
Totaal | 20 | 20 | 20 | -20 | |||||||
Totaal | 21 | 21 | 21 | -21 | |||||||
Totaal | 32 | 32 | 32 | -32 | |||||||
Totaal | 11 | 11 | 11 | -11 | |||||||
Totaal | 32 | 32 | 32 | -32 | |||||||
Totaal | 7 | 7 | 7 | -7 | |||||||
Totaal | 20 | -20 | 20 | 20 | |||||||
Totaal | 45 | 45 | 45 | -45 | |||||||
Totaal | 14 | 14 | 14 | -14 | |||||||
Totaal | 65 | -65 | 65 | 65 | |||||||
Totaal | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
Totaal | 20 | 20 | 20 | -20 | |||||||
Totaal | 117 | 117 | 117 | -117 | |||||||
Totaal | 10 | 10 | 10 | -10 | |||||||
Totaal | 178 | -178 | -178 | 178 | |||||||
Totaal | 4 | 4 | 4 | -4 | |||||||
Totaal | 112 | 112 | 112 | -112 | |||||||
Totaal | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
Totaal | 453 | 453 | 453 | -453 | |||||||
Totaal | 453 | -453 | -453 | 453 | |||||||
Totaal | 125 | -125 | 125 | 125 | |||||||
Totaal | 323 | -323 | -323 | 323 | |||||||
Totaal | 40 | -40 | 32 | 32 | -8 | 8 | |||||
Totaal | 3.126 | -3.126 | 3.126 | 3.126 | |||||||
Totaal | 30 | -30 | 23 | 23 | -7 | 7 | |||||
Totaal | 57 | 57 | 53 | -53 | -4 | -4 | |||||
Totaal | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
Totaal | 2 | 2 | 2 | -2 | |||||||
Totaal | 85 | 85 | 73 | -73 | -12 | -12 | |||||
Totaal | 5 | -5 | 16 | 16 | 11 | -11 | |||||
Totaal | 3 | 3 | 3 | -3 | |||||||
Totaal | -42 | 42 | 42 | -42 | |||||||
Totaal | 80 | 80 | 60 | -60 | -20 | -20 | |||||
Totaal | 1 | 1 | 1 | -1 | |||||||
Totaal | 57 | 57 | 43 | -43 | -14 | -14 |
Taakveld | Begroting | Rekening | Afwijking | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lasten | Baten | Saldo | Lasten | Baten | Saldo | Lasten | Baten | Saldo | |||
3.3 Bedrijvenloket en bedrijfsregelingen | 625 | 70 | -555 | 556 | 89 | 467 | -69 | 19 | 88 | ||
4.3 Onderwijsbeleid en leerlingzaken | 1.890 | 1.748 | -142 | 1.776 | 1.689 | 87 | -114 | -59 | 55 | ||
6.1 Samenkracht en burgerparticipatie | 131 | 5 | -126 | 226 | 1 | 225 | 95 | -4 | -99 | ||
6.3 Inkomensregelingen | 70.852 | 53.401 | -17.451 | 89.272 | 75.900 | 13.372 | 18.420 | 22.499 | 4.079 | ||
6.4 Begeleide participatie | 22.359 | -22.359 | 21.691 | -92 | 21.783 | -668 | -92 | 576 | |||
6.5 Arbeidsparticipatie | 11.756 | 762 | -10.994 | 8.080 | 846 | 7.234 | -3.676 | 84 | 3.760 | ||
6.71 Maatwerkdienstverlening 18+ | 3.159 | 279 | -2.880 | 3.204 | 229 | 2.975 | 45 | -50 | -95 | ||
Saldo | 110.772 | 56.265 | -54.507 | 124.805 | 78.662 | 46.143 | 14.033 | 22.397 | 8.364 | ||
0.10 Mutaties reserves 0.10 Mutaties reserves | 145 | 145 | 3.396 | 145 | 3.251 | 3.396 | -3.396 | ||||
Totaal | 110.772 | 56.410 | -54.362 | 128.201 | 78.807 | 49.394 | 17.429 | 22.397 | 4.968 |